3 st case inför nästa intervju

Ja jag gick vidare på båda intervjuerna som jag var på denna veckan. Jätte kul, dock så sitter jag nu med 3 st case att lösa o skicka in. Jag har gjort dessa tidigare dock på mina egna projekt som jag haft o då vet man lite mer men detta kan bli spännande.

Denna är ganska så utmanande då det gäller för ganska många projekt.... Nå ja jag ska göra en SWAT o gå igenom samtliga siffror o utfall o se var svagheterna finns o var man finner styrkorna o hur man komma till grunden med de problem o utmaningar som finns.
Ja inte en sådan SWAT men en som är med Styrkor, svagheter, Möjligheter och hot...
Det är ju alltid lättare när man jobbar med "riktiga" människor o där man vet deras styrkor men nu är det bara att sätta igång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0