Gym priser är grymma

Sitter o tittar på priserna på vad det kostar att gå på Gym. Jag bor på en mindre ort längst ut på pendeltåget till Sthlm. Jag kan förstå gym inne i stan som är öppna dygnet runt mm att de kostar lite mer pengar. Men snälla.. ska det verkligen kosta 2700 kr för 6 mån? är det rimliga priser.
Jag som nu söker jobb, jag har inte råd att bli sund.... ja det är ju först nu som man har tiden att faktist gå på gym. Tack vare att man bor så långt från där jobben finns så har jag aldrig riktigt haft varken tiden eller orken att gå på gym på kvällen. Jag har kommit hem ca 18,30-19,30 på kvällen, lagat mat till barnen ska jag sedan orka gå för att träna... nej nej nej... då somnar man för jag måste upp igen vid 5,30 för att åka till jobbet....

Nu när jag har orken o kan behöva röra på mig för att inte fastna framför datorn när jag konstant söker jobb... ja då har jag inte råd att träna....
Hittade ett gym som jag skulle vilja gå på... Gym on the webb heter det.. har Zumba, Body combat o allt vad det heter.. Låter jätte kul. Zumba körde jag i V-rummet ett tag.. tills det blev tråkigt.. Ja jag kan tänka mig att det är betydligt roligare tillsammans med folk o andra som tar i... det är ju lite lättare att "vila" när ingen ser på....
Ja det är sällan det blir som man vill.... men jag fyller snart 40 så det blir en bra present... ett träningskort på Gym on the webb...får skaffa mig många många vänner så de har råd att skramla samman pengar till det då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0