Intervju idag igen...

Ja jag var på en intervju idag igen. Mycket intressant. Av den som jag var på igår o den i dag så är båda av stort intresse. Jag fick även en idee efter den intervjun som var idag. Ska sätta mig o skriva samman ett förslag för att sedan sälja in mig till företaget istället för att enbart gå på annonser. Jag har gjort detta en gång tidigare o märkt att jag på de förlslag som jag satte samman så kom jag på intervju på båda. Så jag tänkte att jag ska skapa mig ett jobb även denna gången.

Arbetsmarknaden är svår som den är.. så man kanske måste forska reda på vad företagen behöver.. se hur mina erfarenheter o kompetenser passar samman o sedan gå in o säga att detta kan jag erbjuda er. Jag har vad ni behöver för att bli mer lönsamma.. Vem säger nej till det. Anställ mig o ni tjänar mer pengar osv. Ja visst företag kanske inte bara kan skapa en tjänst o anställa mig o sedan tjänar de pengar. Men jag tror på tanken.. nu ska jag bara försöka fullfölja den så får jag se om det fungerar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0