Intervju idag

Idag är det intervju igen. Jag har nog varit på ca 5 intervjuer o haft 2 telefon intervjuer under förra månaden men inte ett napp. Jag som trodde att jag inte skulle behöva börja med A-kassa men idag ska första kortet skickas in. Det känns inte bra. Jag håller så många tummar på att detta jobbet kan vara något.
Jag har klivit bort från telecom världen på detta jobbet o även det i morgon. Det kanske är det som är grejen. Jag behöver inte jobba inom sälj eller telecom..... Vem vet...
Ja jag är lite spänd över dagen i alla fall... Jag har inte så mycket på fötterna denna gången när jag går in i intervjun. inte så mycket erfarenhet inom området som jag brukar ha... Visst jag har ledarerfarenheter och jag vet att en säljare och en medarbetare inom andra områden behöver samma saker... Respekt o feedback samt konstruktiv kritik... motivation mm. Så det är inte så stor skillnad egentligen. Men det känns ändå mer pirrigt....
Jag håller alla tummarna och jag hoppas att även ni hjälper mig att hålla en tumme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0