Jobb mm

Ja intervjun för dagen är avklarad. Kändes bra o jag är mycket intresserad av jobbet. Det roliga var att när jag gick därifrån så fick jag veta att jag hade gått vidare till nivå två, dvs en andra intervju. Så kul kul kul. Även i morgon har jag en intervju samt ett möte med TRR (Trygghtsrådet) så vi får se hur morgondagen tar sig.
Ja här uppe på plan 6 så blåser det kraftigt men ack vad härligt väder det är. Men känner ändå inte riktigt ro i kroppen att gå ut o gå eller göra andra saker änn att söka jobb. Jag vet att jag borde göra andra saker också... jag kan inte sitta framför datorn o hoppas att telefonen ska ringa.. men jag kommer inte iväg.
Är det någon där ute som är i samma sitts o inte riktigt vet hur man ska fördela dagen o hur gör ni andra som är arbetssökande... Vad gör ni med dagen...
Jag behöver nog lite tips o trix..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0