Melodifestivalen igår.... med toffsar o allt....:-)

Den stackars kvinna vars bild cirkulerar hela facebook med armen uppsträckt i luften o glömt det viktigaste man ska göra innan man går hemmifrån med en kort ärmad dtöja... Jo raka sig.
Vad ska man säga... Ja hon fick sina 15 min fame... Känd över hela norden.... Men skulle man egentligen vilja bli känd på det sättet.... Jag tror att kvinnan i fråga kommer inte att må så gott när hon ser sig själv på TV eller när hon hittar bilden cirkulerandes på FB.... kan även vara en eller annan kompis som hört av sig via SMS under kvällen.
Nå ja hur var det då... Vann rätt låt? Var det Danny som skulle ha vunnit.... Om man ser på det som helhet så hade Danny en bättre show medans Loreen hade en bättre låt om man enbart lyssnar... Nu så kommer Europa att sitta framför TV så jag gissar att det varit bättre att någon som verkligen verkligen ville vinna kanske skulle vunnit.
Ja jag hade lyckats med bedriften att inte veta vilka som var med... hade bara hört ett fåtal av låtarna o kände att Flinks låt faktist var bra. Dock så bör den inte varit med i detta sammanhang. Men det är en helt ok låt.

Ranelids låt... ja utan att börja med förtal så.... han ser ut som en XXXgubbe som somnade i brun utan sol salongen. Ja jag vet att om man skulle se mig på scen så skulle många människor klaga över hur jag såg ut ,,men snälla snälla....jag kan inte se annat änn att man röstade fram honom pga att han var rolig... inte en bra låt... det var ju ett skämt.
Sedan hade vi några låtar som var ok o andra som aldrig satte fart... Jag blev jätte glad när jag hörde att Lisa var med... men vad var det för låt.. Bruden kan ju så mycket mycket bättre....
Ja så min fråga till er är då... Var det rätt låt som vann...... eller vilken tycker du skulle ha vunnit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0