Min inkorg är full av ångest....

Varje dag får jag dessa mail o jag har slutat titta i den med förhoppning utan bara en ångest som far fram...

De börjar oftast med .... Tack för din ansökan till tjänsten xxxxx om du vill ändra din CV eller söka andra tjänster hos oss .......
Sedan kommer även detta mail. Vi har haft många kvalificerade sökande till denna tjänst. Vi har valt att tillsätta tjänsten med en annan sökande. Tack för den tid du lagt ner på din ansökan till oss....
Det kommer även ibland vissa tillägg.. Du har en mycket intressant profil vi behåller gärna dina handlingar för kommande tjänster....
Då slås jag direkt av frågan.. Kul.. men är detta ett standard mail. Skriver de detta bara för att jag ska bli glad..o inte deppa saman.. Skriver de detta till alla eller är det så att min profil är av intresse....
Jag blir galen snart...
Nå ja jag ska på intervju idag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0