Rep

Ja ikväll blir det lite repa inför spelningen den 14 april. Ska bli kul. Det var ganska mycket folk där förra gången så jag hoppas att samma mängd kommer även denna gången.
Har nu på morgonen suttit o skrivit på min idee som jag ska försöka sälja in till retail säljcheferna. Jag måste då även komma på vem av alla man ska prata med. Vem o hur ska man sälja in detta till. Jag behöver någon att träna på innan. o Jag känner en... men jag skulle ju även vilja sälja in min tanke hos dem så att även de anställer mig. ...
Ja detta tåls att tänka på... Nu ska jag gå o handla lite.... ska skriva klart mitt första utkast o skicka iväg det till hon som hjälper mig på Trr.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0