Samsung SII ws HTC Sensation XL

Min bästa vänn köpte igår en Samsung SII som jag hjälpte henna att sätta igång. Allt från att skapa Gmail för market till att synka kontakterna med hennes hotmail. Få igång mail o sedan så klart få ner Wordfeud o bank appen...
Jag måste ändå säga att Samsung är plastigare än vad HTC är. Jag kan tycka att rent innehålls mässigt så är det stor skillnad mellan dessa telefoner. Samsung känns "billigare" o jag kan tycka att HTC Sens är ett underbart system. Jag har ju till och med lagt min iPhone på hyllan för min HTC Sensation XL så jag måste säga att jag är hooked på den.

Åter till Samsung SII redan när vi öppnar upp telefonen så är bakstycket en liten tunn plastbit, på HTC så är den av en mer lyxig känsla då bakstycket är hårt....
Sedan så kändes det som att Samsung försöker att efterlikna HTC väder program som de har på första sidan.. De kommer inte riktigt i närheten av detta. Men ett tappert försök i alla fall.
Ja det är ganska synd för många hade rekommenderat henne att köpa Samsungen o även han i butiken... Han som jobbade där borde vetat bättre.. Att den skulle kännas som en billig kopia om hon gämförde den med HTC:n.. Det är lite synd för man tycker att säljaren borde kunna sina egna produkter då han även sa att han hade kört dem alla... illa illa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0